Monday, September 28, 2009

Salam eidul fitri.


Assalamua'laikum...salam eidul fitri dariku. Dikesempatan ini ku ingin mengucapkan syukur pada YG Maha Esa kerana mengizinkan ku kembali semula untuk berjinak-jinak dalam dunia penulisan ni. Ku tidak menafikan lagi kepentingan untuk umat Islam menceburi bidang penulisan ini kerana ini juga merupakan suatu jalan JIHAD dalam usaha untuk menebar luas ajaran Islam dan juga memerangi semula dakyah-dakyah yg dilemparkan oleh kuffar dan munafiq.

Jika kita melihat perkembangan penulisan, ianya jelas kelihatan begitu pantas berkembang. Penulisan juga telah menjadi antara medium ghuzwatul fikr kepada umat Islam yang digunakan oleh musuh-musuh Islam. Contohnya kita blh melihat bagaimana golongan orientalis menggunakan penulisan sebagai senjata utama mereka dan hasilnya ramai umat Islam terpengaruh dengan tulisan-tulisan mereka.

InsyaAllah, ku mengharapkan agar para pelawat blog mendoakan ku semoga Allah memberi kekuatan kepadaku untuk memetik huruf-huruf di keyboard ku ini bagi membina suatu ayat yang diharap dapat memberikan secebis kebaikan kepada pembaca dan menjadi secebis kebajikan buat diriku,insyaAllah....

Setakat ini sahaja dulu sebagai mukadimah sekembalinya ku ke dunia penulisan. Wassalam.

1 comment: